Monday, October 02, 2006

Nytt utseende

Det er ikke bare anders-sier som har nytt utseende. Anders sjøl, altså jeg, har fiksa på fasaden. De nye brillene ble henta i dag, og siden jeg har sagt at jeg skulle legge ut et bilde, kommer det. Jeg er ekstremt lite flink til å ta selvportrett, men her er det beste, i alle fall det med mest, eh, karakter. Ingen kommer noensinne til å få seg meg med mer stoneraktig ansikt - både fordi jeg forbinder eksotisk røyk med det hippier, collegegutter på film og annet pakk som jeg ikke vil ha noe med å gjøre i det hele tatt og fordi jeg aldri har, eller kommer til å være, i stand til å gjennomføre "trekke ned"-bevegelsen. Slik ser det altså ut når en lite fotogen fotograf tar selvportrett med nye briller. Legg også merke til den splitter nye Shit City-tskjorta mi. De er Norges beste country-rockband. www.myspace.com/shitcity

3 comments:

Anonymous said...

Helvete heller, Jølsrud! Hva er det for et tater-rom du oppholder deg i?

Anders G said...

Det er for tida mitt eget tater-rom. Sorry at jeg ikke leide et studio i går kveld for å få tilfredsstilt de estetiske kravene dine, anonymous.

Anonymous said...

Denne bakgrunnen din brenner i øynene. Photoshop eller lignende hadde gjort susen, Jølzrud